×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز عملیات گازرسانی به ۱۹ روستای هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، نرگس غلامپور در حاشیه نشست هماهنگی گازرسانی به روستاهای استان که در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان برگزار شد اظهار داشت: ۶ روستا از توابع شهرستان بندرعباس، ۱۱ روستا از بستک و ۲ روستا از حاجی آباد طبق امکان سنجی انجام شده در دستور گازرسانی توسط شرکت گاز استان قرار گرفته اند.
وی گفت: امیدواریم‌ بتوانیم با همکاری بین بخشی و پای کار آمدن سایر دستگاه ها و هماهنگی و همراهی دهیاران این روستاها عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای استان را تسریع بخشیم.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان با بیان اینکه بنیاد مسکن در روستاها طبق تفاهم نامه با شرکت گاز استان عملیات ترمیم نوار حفاری را عهده دار گردیده خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که در رساندن این خدمت به مردم معمولا باعث دغدغه و حتی اعتراض می شود تاخیر در ترمیم نوار حفاری لوله کشی گاز می باشد.
غلامپور یاد آور شد: تلاش می کنیم خدمات رسانی به روستاها با بهترین کیفیت صورت پذیرد و در این مسیر همراهی فرمانداریها، بخشداری ها و به ویژه دهیاری ها را با خود خواهیم داشت که می تواند موجب هماهنگی و تسریع امور می شود.
وی بیان داشت: طبق پیمان منعقد شده عملیات گازرسانی به روستاهای تعیین شده طبق تفاوت های طول مسیر بین ۲۰۰ تا ۴۷۰ روز به طول خواهد انجامید.

برچسب ها :