×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
آغاز توزیع ۶۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،« سجاد امیریان زاده » معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این آیین گفت: ستاد اجرایی در سال جاری 150 میلیارد تومان در بخش های توزیع بسته های معیشتی، اشتغال و کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی(زلزله زدگان و سیل زدگان) در استان هرمزگان هزینه کرده است.

وی از توزیع بسته معیشتی به عنوان مسکنی در جهت التیام آلام اقشار آسیب پذیر یاد کرد و افزود: هدف اصلی ستاد فرهنگ سازی در رابطه با شغل و کسب روزی حلال و ایجاد اشتغال در مناطق کمتر برخوردار بویژه مناطق روستایی است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان با بیان اینکه 10 هزار و 700 شغل برای استان هرمزگان هدفگذاری شده است، عنوان کرد: امسال با اعطای تسهیلات از سوی ستاد اجرایی بیش از هزار شغل در استان ایجاد شد.

وی سود تسهیلات اشتغال اعطایی ستاد را چهار درصد اعلام کرد و گفت: تسهیلات برای مشاغل خرد بین 50 تا 100 میلیون تومان و بخش کشاورزی تا 250 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

امیریان زاده در ادامه با اشاره به توزیع شش هزار و 400 بسته معیشتی، بیان کرد: هر بسته شامل برنج، روغن، قند و شکر، ماکارونی و رب گوجه است.

وی افزود: ارزش هر بسته معیشتی اهدایی به نیازمندان 580 هزار تومان است.

حجت الاسلام « غلامعلی ارجمند »، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان نیز ضمن قدردانی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در رسیدگی به امور محرومین، گفت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشته که یکی از آنها ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است.

وی با اشاره به توزیع 7 مرحله سبد معیشتی بین نیازمندان، افزود: خوشحال کردن خانواده های بی بضاعت در طول سال کاری ارزشمند است و این کار در آستانه سال نو بسیار نیکو و ارزنده است.

برچسب ها :