×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری اولین جلسه اداری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس در سال ۱۴۰۱

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مظفر آرمیده مدیر این مجموعه ضمن تشکر و خدا قوت به پرسنل شهرداری بندرعباس در ایام نوروز گفت: اميدواريم در نوروز ١٤٠١ همانند سال های گذشته با برنامه ریزی ، هماهنگی و تلاش های شبانه روزی پرسنل شهرداري ميزبانان خوبی برای هموطنان بوده باشيم.

وی همچنین ضمن تشکر از پرسنل مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری که‌ در ایام نوروز با توجه به اهمیت مسئله مديريت بحران و پیشگیری حضور فعال و گسترده ای داشته اند افزود: با توجه به کسب مقام برتر كشوری اين مديريت در سال گذشته ،با برنامه ریزی و عملکرد مناسب بايد در سال جدید نیز بدنبال ایجاد تحول و موفقیت بيشتر در حوزه بحران و پدافند غیر عامل باشیم.

آرمیده بیان کرد: استراتژیک بودن شهر بندرعباس اهمیت موضوع آموزش شهروندان را در اولویت قرار داده و با هماهنگی ارگان ها ، مناطق چهارگانه شهرداری و مدیریت ها نسبت به بهبود روشها و معرفی حوزه های مهم پدافند غیر عامل تلاش و همکاری لازم را خواهيم داشت و همچنین ثبت عملکرد روزانه برای مقابله با بحران بايد در دستور كار امور روزمره قرار گيرد.

آرميده اظهار داشت: پدافند غیر عامل باید برای مسئولین و شهروندان جايگاه ويژه ای داشته باشد و جزو اولويت های زندگی ايمن و پيشگيرانه قرارگيرد.

وی در پایان گفت: آمار و اطلاعات برای هدف گذاری و برنامه ريزی مهم و ضروری است به همين خاطر برای داشتن چارچوپ آماری و اطلاعات دقيق بدنبال بروز رسانی بانک اطلاعاتی پدافند غیر عامل بندرعباس هستیم که در سال جدید با آمادگی و برنامه ریزی این امر مهم محقق خواهد شد.

برچسب ها :