×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۵۷۰هزار مسافر و گردشگر در بنادر مرکز و شرق هرمزگان جابه‌جا شدند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حمیدرضا محمدحسینی تختی اظهار داشت: در مورد آخرین آمار مرتبط با جابه‌جایی مسافر و گردشگر از طریق بنادر استان، مسیر دریایی بندرعباس به قشم و هرمز بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از ابتدای فروردین‌ماه تا نیمه اردیبهشت‌ماه به نسبت مدت مشابه سال گذشته شاهد رشدی در حدود ۹۹ درصد داشتیم که بسیار حائز اهمیت است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان گفت: بندر شهید حقانی بندرعباس یکی از مهم‌ترین بنادر مسافربری کشور است که تجهیزات آن تکمیل و ۱۲ پست اسکله پهلوگیری شناور دارد و با جابه‌جایی میزان قابل توجهی از مسافران به جزایر، صدرنشین این مسئله در کشور است.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده ما شاهد جابه‌جایی بیش از ۲۰۰ هزار مسافر و گردشگر به جزیره هرمز بودیم که به نسبت سال گذشته این مسئله نیز رشدی ۱۶۴ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدحسینی تختی گفت: ما در بندر شهید باهنر بحث حمل مسافر به شارجه امارات را نیز داریم که ۲ بار در هفته این سفر دریایی انجام می‌شود، در صورت مساعد بودن شرایط جوی میزان طول سفر تنها ۶ ساعت خواهد بود که قابل قبول است، این سفر با یک شناور تندرو با ظرفیت ۲۰۰ نفر انجام می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان عنوان کرد: از ابتدای امسال تا نیمه اردیبشت ماه ۵۷۰ هزار مسافر و گردشگر جابه‌جا شدند.

وی گفت: بنادر شهید باهنر، شهید حقانی، هرمز، تیاب و سیریک از جمله بنادر چند منظوره در شرق استان هرمزگان هستند که در امر تجارت و جابه‌جایی مسافر و گردشگر نقش آفرینی می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.