×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای برنامه‌های عملیاتی بنیاد سبب ارتقای خدمات مطلوب به ایثارگران می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،عطا ناوکی سه‌شنبه ۲۴ خرداد در سفر یکروزه به رودان ضمن دیدار صمیمی با 50 نفر از ایثارگران، با حجت‌الاسلام مهدی دُری امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و گفت: ائمه جمعه مشاوران خوبی در راستای انجام فعالیت‌های بنیاد و خدمت به ایثارگران هستند، لیکن بارها به مسئولان این نهاد تاکید کرده‌ام در همه برنامه‌ها با این عزیزان مشورت کنند.
مدیرکلبنیاد شهید وامور ایثارگران  استان هرمزگان با اشاره به برخی از فعالیت‌های ارزنده بنیاد، افزود: با اجرای بخشنامه‌ها 20 درصد اعتبارات سایر دستگاه‌ها به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص خواهد یافت که با این روند شاهد مشارکت بالای دستگاه‌های اجرایی خواهیم شد.
وی ضمن ابراز امیدواری از کیفیت برنامه‌های این نهاد در سال جاری، اضافه کرد: بدون تردید با اجرای برنامه‌های عملیاتی بنیاد در سال 1401، شاهد کیفیت فعالیت‌ها و ارتقای خدمات مطلوب به ایثارگران خواهیم شد.
امام جمعه شهرستان رودان نیز ضمن تشکر از ارائه خدمات موثر بنیاد، گفت: تکریم از ایثارگران وظیفه دینی و شرعی همه ما است، لیکن آماده‌ هستیم تا با همراهی بنیاد و مشارکت سایر دستگاه‌ها در این امر مهم تلاش کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.