تیم های ارزیاب و امداد و نجات به بندرخمیر اعزام شدند
بندرعباس - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از اعزام تیم های ارزیاب و امداد نجات به بندرخمیر خبر داد.
به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهرداد حسن زاده بیان داشت: در ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد زمسن لرزه ای به بزرگای ۶.۱ ریشتر حوالی شهر بندرخمیر در استان هرمزگان در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد.
وی عنوان کرد: شدت زمین لرزه به حدی بود که در شهر بندرعباس و روستاهای اطراف بندرخمیر کاملاً احساس شد و موجب وحشت مردم شده است.
حسن زاده تصریح کرد: تیم های امدادی و نحات هلال احمر هرمزگان به محل وقوه زلزله اعزام شده اند. همچنین تیم های ارزیاب به همراه فرماندار و بخشدار بندرخمیر در محل وقوع زلزله حاضر شده اند.
وی افزود: هنوز گزارش دقیقی از خسارت های احتمالی گزارش نشده است.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰