×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکدی گری منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احسان کامرانی در جلسه شورای ساماندهی متکدیان استان با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، عنوان کرد: تکدی گری پدیده کوچکی نیست و این مهم پدیده بسیار حائز اهمیت است و منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: پیشگیری از گسترش پدیده تکدی گری زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در بسیاری بخش ها نظیر اعتیاد، بزهکاری و… می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی با اشراف کامل بر مسئولیتی که در حوزه ساماندهی متکدیان دارند نسبت به اجرایی کردن وظایف خود اقدام کنند.

کامرانی تصریح کرد: تکدی گری پدیده ای است که زیبنده شهرهای استان به ویژه بندر عباس مرکز استان نیست.

وی افزود: برچیدن پدیده تکدی گری نیازمند همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس با همکاری سایر دستگاه های اجرایی متولی نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر در مدت مشخص اقدام نمایند.

کامرانی تصریح کرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به کودکان متکدی جهت توانمند سازی آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است که ضروری است در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: صداوسیما در زمینه کاهش پدیده تکدی گری در جامعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کند.

کامرانی گفت: برخورد با سرباندهای گسترش پدیده تکدی گری در سطح استان موضوع مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.