×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتمام روکش آسفالت گرم محور روستایی بندرمقام به پارسیان

به گزارش تجارت جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هرمزگان عملیات روکش آسفالت گرم محور روستایی بندرمقام به پارسیان به طول ۱۶٫۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان بندرلنگه و راه روستایی رستمی به محور اصلی بندرلنگه  پارسیان به طول یک کیلومتر به اتمام رسید.

میرداد میدادی معاون راهداری این اداره کل گفت: شهرستان بندرلنگه بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر جاده بین شهری وروستایی دارد که در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و روان سازی ترافیک و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت بندرمقام به پارسیان به طول ۱۶٫۵ کیلومتر و راه روستایی رستمی به محور اصلی بندرلنگه – پارسیان به طول یک کیلومتر به صورت پیمانی وبا اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به اتمام رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: روکش آسفالت گرم راه  روستایی رمیله به طول ۳ کیلومتر در حال انجام می باشد و روکش آسفالت گرم راه روستایی بهمنی به طول ۳ کیلومتر بزودی آغاز می گردد.

وی افزود:طرح ایمن سازی راه های حوزه استحفاظی این شهرستان شامل حذف نقاط سانحه خیز، نصب انواع علایم، خط کشی، لکه گیری، جلوگیری از تجاوز به حریم راه ها، ایجاد پدخاکی و بازگشایی دهانه پل ها، تسطیح و رگلاژشانه راه ها، مرمت پل ها، ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها و جلوگیری از اضافه تناژ بار از جمله اقدامات این اداره در سال جاری می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.