×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشته های نمایندگان پنبه شد؛ مصوبه هیات وزیران در زمینه امهال وام‌های کشاورزان واژگون شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ابوطالب جوادی دبیر اجرائی خانه کشاورز استان هرمزگان گفت: مصوبه هیات وزیران حکایت از این داشت که مجموعه وام‌های کشاورزی که در سال‌های گذشته دریافت شده بود مشمول این مصوبه برای امهال و بخشودگی سود، جریمه و تاخیر باشد.
وی اذعان کرد: چندی پیش در بانک کشاورزی هیاتی مرکب از وزیر کشاورزی، رئیس بانک کشاورزی ایران، رئیس بانک مرکزی، رئیس کمیسون کشاورزی مجلس، رئیس کمیسیون اقتصاد و دارایی، کارشناسان بانک کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه بنابر این دلیل که اجرایی کردن این مصوبه میسر نیست مصوب کردند: وام‌هایی که شامل این مصوبه خواهند شد که سر رسید مهر تا آخر 96 و فروردین تا آخر سال 97 را داشته باشند یعنی وام‌های یک سال و نیم گذشته تا الان شامل این مصوبه خواهند شد که با این عمل مصوبه هیات وزیران را از بین بردند.
دبیر اجرایی خانه کشاورز استان هرمزگان تصریح کرد: ظرف دو روز آینده جلسه‌ای با حضور 40 نفر از کشاورزان برگزار خواهد شد و عدم رضایت خود را بوسیله رسانه‌های مختلف اعلام خواهیم کرد. گفتنی است اخیرا نمایندگان مجلس در نشست با تشکلهای صنفی کشاورزان وعده داده بودند این مشکل را برطرف کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.