تجلیل از جانباز ۷۰ درصد ورزشکار پارالمپیک

بندرعباس - نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان هرمزگان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از جانباز ۷۰ درصد ورزشکار پارالمپیک تجلیل کرد.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان هرمزگان به همراه عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن دیدار با علی مینابی‌زیدانی جانباز ۷۰ درصد ورزشکار  پارالمپیک  از صبر، شجاعت و اقتدار این ورزشکار ایثارگر قدردانی کرد.

گفتنی است در این دیدار، مشکلات و مسائل مربوط به جانباز یاد شده توسط مسئولان حاضر بررسی و در راستای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد .