×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دشمن باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد عباسی پنجشنبه شب در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده در هرمزگان با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری و تلاش برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان گفت: دشمنان نظام با توطئه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم هستند و تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند که جز شکست برداشتی نداشته اند.

وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی کینه دارد چون متعلق به مردم است به همین علت در برابر نظام ایستاده و در حق مردم خیانت‌های متعدد انجام داده است، دشمن با هدف گذاری دقیق درصدد ضربه زدن به اقشار کمتر برخوردار است که همیشه وفاداری خود به نظام را نشان داده‌اند.

عباسی گفت: دشمن گمان می‌کند توانایی فعالیت علیه ما را دارد اما در این ۴۳ سال تاکنون نتوانسته نظام را و مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

وی با اشاره به پیچیدگی موضوعات اجتماعی تصریح کرد: دشمنان به دنبال هراسی که از سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده است اما ما بایستی به نحوی برنامه‌ریزی کنیم تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی همچنین کرامت انسانی خانواده حفظ شود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نیز برنامه ریزی زیادی انجام داد اما محاسبات آنها درست در نیامد و با حضور مردم ولایتمدار در صحنه توطئه دشمنان در این زمینه نیز خنثی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo