توقیف شش فروند قایق غیرمجاز متخلف در شهرستان جاسک

هرمزگان - سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف شش فروند قایق دیزلی غیرمجاز متخلف در منطقه های بنجی ،کوه مبارک واسکله اداره بندر و 6نفر متهم در راستای مبارزه با صیدو صیادی غیر مجاز خبر داد.

 به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سروان مهرداد رامش جان گفت : وارد کردن هرنوع خسارت به ذخائر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

رامش جان اظهار داشت: اکیپ گشت خودرویی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان جاسک جهت سرکشی و کنترل بنادر و اسکله‌های صیادی به اتفاق عوامل دریابانی اقدام به گشت زنی در منطقه کرد که منجر به توقیف شش فروند قایق دیزلی غیرمجازمتخلف شد.

 وی تصریح کرد: کلیه توقیفات ضمن تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات جهت تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شده اند.

 سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تاکید کرد: شماره تلفن ستاد یگان استان ۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.