×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به روز شدن مطالبات مراکز درمانی و داروخانه ها

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر غلامعباس مومنی  ازبروزرسانی پرداخت مطالبات مراکز درمانی و داروخانه های طرف قرارداد (اعم از دولتی و خصوصی) خبرداد و گفت : با مساعدت وهمکاری استاندار هرمزگان بابت طلبکاری دانشگاه تا پایان آبان ۱۴۰۱   در حوزه درمان مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال مطالبات داروخانه های دانشگاه که از سال۱۴۰۰معوق شده بود تا آبان ماه ۱۴۰۱ بیش از۸۰ درصد اسناد ارائه شده تا آذرماه ۱۴۰۱ تسویه شده است .مابقی اسناد در صورت ارائه نیز تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد .
دکتر غلامعباس مومنی افزود : مطالبات داروخانه های غیر دولتی هم که حدود ۴۷۰ میلیارد ریال بود تا آذرماه ۱۴۰۱ تسویه گردید . اگر اسناد مطالبات به موقع ارائه شود ، آماده پرداخت مطالبات تا پایان بهمن ماه سال جاری هستیم .
دکترمؤمنی از همراهی مراکز طرف قرارداد این سازمان قدردانی کرد و افزود : در تلاش هستیم پرداخت مطالبات مراکز و داروخانه های طرف قرار داد به روز شود .در واقع به روز شدن پرداخت مطالبات در اولویت قرار دارد .
وی میزان مطالبات مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی را درسال ۱۴۰۰ دوهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : تمام مطالبات این مراکز در سال ۱۴۰۰ تسویه شده است و مطالبات ۱۴۰۱ تا آذر ماه با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده بالغ بر ۱۶۳۰  میلیارد ریال است که تاکنون ۹۵۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده و با توجه به  اسناد بررسی شده تا پایان بهمن  ماه ۳۰۰ میلیاردریال آن تسویه خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در پایان تصریح کرد : تلاش می‌کنیم پرداختی‌هابا تأمین منابع انجام شود و پرداخت مطالبات را به نقطه سربه‌سر برسانیم. البته با پرداخت‌های اخیر ،بخش اعظم مطالبات تسویه شده است .فقط انتظار می رود داروخانه ها مراکرز طرف قرار داد نسبت به ارائه به موقع اسناد اقدام نمایند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo