×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ایجاد چرخه‌ی مالی برای مناطق محروم و کم برخوردار

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین، سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در استان هرمزگان، در نشست با خبرنگاران در ارتباط با طرح محور امید بیان کرد: این طرح پس از دیدار رهبر معظم انقلاب با نخبگان استان هرمزگان شکل گرفت. پس آن تصمیم گیری شد تا این طرح با همکاری بنیاد احسان بصورت آزمایشی در هرمزگان اجرا شود.

او در ادامه گفت: سه دغدغه مهم رهبری در ارتباط با فرار نخبگان، مسئله محوری مشکلات و مرتفع سازی معظلات تولید توسط نخبگان است.

وی با اشاره به زمینه‌های فعالیتی در هرمزگان افزود: در حال حاضر به صورت تخصصی در هرمزگان به پرورش میگو و کشاورزی توجه داریم. نکته حائز اهمیت در این طرح نیز، حضور فناوران و جامعه نخبگان در این مجموعه است.

امیریان زاده در ادامه بیان داشت: بنیاد احسان خدمات ارزشمندی در مناطق محروم ارائه کرده است که امسال با شروع فعالیت در حوزه شیلات و به ویژه پرورش میگو و کشاوری، اهدافی جهت افزایش بهره‌وری با استفاده از فناوری داریم. البته اولویت با مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: خدمات بنیاد احسان در سیل و زلزله به ارزش ۳۰ میلیارد تومان رسیده است. حال هدف ما ایجاد چرخه‌ی مالی در مناطق محروم است، این طرح به نفع مردم خواهد بود، چرا که دریا و کشاورزی دو حوزه مهم کسب درآمد هرمزگانی‌ها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo