×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین استانداری هرمزگان، دانشگاه هرمزگان و دانشگاه هنر امضا شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دوستی، در نشست با محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه هنر و جمعی از. روسای دانشگاه‌ها، مدیران و مسئولان فرهنگی، اظهارداشت: هرمزگان در بحث هنر پتانسیل‌های بی نظیری دارد و این شاخصه در بانوان بیش از پیش خود را نشان می‌دهد که توانسته‌اند هنر و آیین‌های خود را حفظ کنند.

 استاندار هرمزگان بیان‌کرد: متأسفانه تاکنون حداقلی‌ترین زیرساخت‌ها نیز برای ارتقا و تقویت جلوه‌های هنری در استان هرمزگان وجود نداشته که امیدواریم با ورود دانشگاه هنر به هرمزگان این نقیصه برطرف شود.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست ضمن استقبال از این اتفاق مهم به تشریح ظرفیت های ویژه و اهم برنامه های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری پرداخت و گفت: حفاظت از میراث کهن و توسعه صنایع دستی استان که نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد با آموزش‌های لازم انجام می‌شود.

او با اشاره به ضرورت حضور مراجع علمی و دانشگاهی و پیوند آنان با هنرمندان صنایع دستی گفت: یکی از اولویت های این اداره کل همکاری با دانشگاه هرمزگان در جهت آموزش‌های مهارتی است که راه اندازی دانشگاه هنر در بندرعباس راه را برای افراد علاقمند در حوزه هنر هموار می‌کند.

توسعه سهم اقتصاد صنایع خلاق در سبد درآمدی کشور و ایجاد کارخانه‌های تولید محصولات فرهنگی و هنری، بازاریابی، برندسازی و زمینه سازی برای صادرات محصولات هنری استان، حمایت و پشتیبانی به منظور راه‌اندازی دانشکده هنر در دانشگاه هرمزگان، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله اهم موارد مطروحه در این تفاهم‌نامه سه جانبه است‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo