×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
تماشای زیبایی‌های خلیج فارس با ۶۸۵ شناور در جزیره قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ایوب زارعی روز جمعه با اعلام این مطلب اظهار داشت: ۶۸۵ شناور شامل ۶۰۰ قایق کوچک، ۸۰ آلاچیق شناور و ۵ فروند شناور تفریحی در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز ۱۴۰۲، میهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی را در سفر دریایی جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس، همراهی می‌کنند.
وی ادامه داد: بخشی از ۶۰۰ فروند قایق کوچک همه روزه علاقمندان سفرهای دریایی را به تماشای خلیج دلفین‌های بازیگوش هنگام و بخش دیگری هم آنان را با عبور بر روی آب‌های این جزیره به نظاره جنگل‌های دریایی حرا از مسیر چند اسکله گردشگری می‌برند.
به گفته رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، میهمانان‌ نوروزی همچنین در سفر به این جزیره با سوار شدن بر روی ۸۰ فروند آلاچیق شناور، می‌توانند تصاویر جالب و دیدنی این سرزمین آب و آفتاب را از طریق دورببن و تلفن‌های همراه خود ثبت و ضبط کنند.
وی یادآور شد: ۵ فروند شناور تفریحی هم با ظرفیت ۵۴۸ مسافر همه روزه در سه نوبت و در ساعت‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ میزبان میهمانان‌ جزیره در سفر دریایی با اجرای موسیقی زیبای محلی و پذیرایی غذا و شیرینی‌های خوشمزه بومی هستند.
جزیره قشم با یک هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی افزون بر ۱۶۰ هزار نفر در جنوب ایران قرار دارد و مردم‌ خونگرم و میهمان دوست جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس این روزها میزبان انبوه میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo