×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ستاد استقبال از گردشگران نوروزی در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد محسنی  شب گذشته شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در این مراسم با تقدیر و تشکر از کمیته‌هایی که در ورودی شهر بندرعباس حضور دارند گفت: امیدواریم نمایندگان حاضر در غرفه‌ها بتوانند در حوزه مأموریتی خودشان به بهترین وجه ممکن خدمات مطلوب به جامعه هدف ارائه دهند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: هرمزگان پایتخت گردشگری دریایی و میز ملی گردشگری دریایی ایران است و همه آنچه جاذبه گردشگری است، در این خطه هست.

او ادامه داد: دریا، ساحل، جنگل، کوه از همه مهم‌تر جاذبه ناملموسی که در نزد مردمان و در سینه این مردمان نهفته است شامل آیین و سنن، رسوم، موسیقی و… که به‌عنوان بهترین جاذبه گردشگری است.

محسنی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم کما اینکه که دوستان ثابت کرده‌اند که میزبانی قابل‌توجهی داشته‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این مراسم با اشاره به دستور مقام عالی استان که هرمزگان باید امسال متفاوت عمل کند، افزود: ما این تفاوت را در فرایند خدمات دیده‌ایم که اولین آن این بوده که فرایند خدمات را از سنتی به هوشمند محوری تغییر دادیم.

او بیان داشت: در همین راستا اپلیکیشن «وارمی» را راه‌اندازی کردیم و بنر QR کد این اپلیکیشن در تمام استان نصب شده و به محض اینکه مردم این QR کد را اسکن کنند هر آن چیزی را که بخواهند در این اپ مشاهده می‌کنند.

محسنی در خصوص نام اپلیکیشن توضیح داد: وارمی نام جزیره‌ای است که با جز و مد پنهان و نمایان می‌شود و نماد گردشگری دریایی است و برندی از میز ملی گردشگری دریایی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: قطعاً این اپ نیاز به بارگذاری و تکمیل محتوا دارد اما حرکت و شروع نوینی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در گام بعدی مسیر جدید دریایی از بندرعباس به جزیره هنگام را راه‌اندازی کردیم یعنی تحمل‌پذیری و توان جزایر هرمز و قشم که خیلی فشار می‌آمد را کم کردیم.

محسنی ادامه داد: با شهردار بندرعباس مذاکراتی شده که قطع یقین ساحل بندرعباس توسط مدیران و خدمتگزاران حوزه شهری ظرف چند سال آینده تبدیل به زیرساختی آبرومند، ایمن و کارآمد خواهد شد.

ستاد استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در ورودی شهر بندرعباس بر پا خواهد بود و خدمات موردنیاز مسافران و گردشگران مانند راهنمایی به اماکن اسکان دارای مجوز و معرفی جاذبه‌های گردشگری و… را انجام می‌دهند.

ستاد استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در ورودی شهر بندرعباس بر پا خواهد بود و خدمات موردنیاز مسافران و گردشگران مانند راهنمایی به اماکن اسکان دارای مجوز و معرفی جاذبه‌های گردشگری و… را انجام می‌دهند.

نیروی انتظامی، هلال‌احمر، جامعه هتلداران، فرمانداری، شهرداری، اداره‌کل آموزش‌وپرورش، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هلال‌احمر و … در این ستاد حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo