×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمعیت هلال احمر نقش بسزایی در عبور کشور از بحران ها و حوادث دارد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی در اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروزی جمعیت هلال احمر استان با تقدیر از تلاش های دستگاه های اجرایی در ایام پایانی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ در خدمت رسانی به مسافران نوروزی، عنوان کرد: استان هرمزگان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و نوروز ۱۴۰۲ میزبان خیل عظیم مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور بود.

وی در همین خصوص افزود: با تلاش های دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های امدادی، انتظامی و خدمات رسان تلاش گردید خدمات مطلوبی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ به مسافران نوروزی ارائه گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تلاش های نیروهای هلال احمر، فراجا، نیروهای امدادی، اورژانس، فرمانداران، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی، ستاد خدمات سفر و… در نوروز ۱۴۰۲ در هرمزگان قابل تقدیر بود.

کامرانی تصریح کرد: مناطق ساحلی هرمزگان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان خیل گسترده مسافران نوروزی بودند که با تمهیدات اتخاذ شده در ستاد ساماندهی سواحل استان، تلاش های فرمانداران، شهرداران و نیروهای امدادی در مناطق ساحلی برای نخستین بار در سال های اخیر میزان غرقی های منتج به فوت در مناطق ساحلی هرمزگان با کاهش چشمگیری همراه شد و به صفر رسید که دستاوردی مهم است.

وی با تقدیر از اقدامات جمعیت هلال احمر، افزود: جمعیت هلال احمر در زمان بروز حوادث و بحران ها با حضور و خدمات رسانی به موقع خود نقش بسزایی در عبور کشور از بحران ها و حوادث با بسیج نیروهای امدادی با همکاری سایر دستگاه ها دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر علاوه بر ارائه خدمات در مواقع بحرانی و امداد رسانی به مسافران در سوانح و حوادث در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و توانمندسازی اقشار کم برخوردار نیز پویا و فعال است که نشان از گستردگی خدمات رسانی این نهاد دارد.

وی با اشاره به فعالیت داوطلبان جوان در جمعیت هلال احمر گفت: حضور و فعالیت داوطلبانه جوانان در جمعیت هلال احمر یک ظرفیت مهم است که نیازمند تقویت بیش از پیش و شبکه سازی قوی است.

کامرانی اظهار داشت: داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات نوروزی در کشور و استان هرمزگان منشا خدمات مطلوبی بودند که قابل تقدیر است..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: جمعیت جوان هلال احمر یک ظرفیت مهم برای کشور و استان برای عبور از حوادث و بحران های طبیعی و غیر طبیعی و همچنین ظرفیت سازی است که ضروری است بیش از پیش مورد تقویت و حمایت قرار گیرد.

در پایان این نشست از تلاش های برخی جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به مسافران نوروزی در اقصی نقاط استان با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo