×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تطبیق هزینه و درآمد برای مهار تورم الزامی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر روز جمعه، افزود: تطبیق هزینه و درآمد برای مهار تورم الزامی است و دولت برنامه‌های جامعی در این زمینه دارد. بانک مرکزی نیز امسال با انضباط مالی بیشتری تورم را مهار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به مولد سازی اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: این اقدام موجب مصرف منابع سرگردان دولت در تولید و تجهیز دستگاه‌های دولتی می‌شود. با مشارکت مردم در فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و تقویت بخش خصوصی اقتصاد جامعه شکوفا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس یک مسئله ملی و اسلامی است و اقتدار جریان مقاومت بار دیگر به رخ جهانیان کشیده می‌شود. درباره مسئله حجاب هم دولت برنامه‌های مدونی دارد که در فضایی آرام اجرا می‌شود. سرویس‌های جاسوسی و رسانه‌های معاند در صدد ملتهب کردن جامعه هستند که باید نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: این شب‌ها فرصت مناسبی برای تقویت خدا شناسی است. جبران غفلت‌های سال‌های گذشته و توسل به انوار الهی را می‌توان در شب‌های قدر رقم زد.

حجت الاسلام عبادی زاده، با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی گفت: شهید بزرگوار، انسانی خالص، جهادگر و تربیت شده مکتب حسینی بود. وقتی انسان زندگی این مرد بزرگ را مطالعه می‌کند، حیران می‌ماند، ایشان در اخلاق و معنویت الگوی به تمام و کمال و شخصیت والا و مخلص هستند.

وی خطاب به نیروهای ارتش نیز گفت: شهید صیاد شیرازی یک الگوی تمام عیار برای شما است، شهید صیادها، بابایی‌ها، فکوری‌ها و شیرودی‌ها در واقع مجاهد و عارفی بودند که از دل همین ارتش مکتبی، انقلابی و مؤمن ما تربیت شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo