تردد همه شناورها از جمعه در بنادر غرب هرمزگان ممنوع است

بندرعباس - مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: تردد همه شناورها از ظهر جمعه تا دوشنبه هفته آینده در آب‌های غرب استان ممنوع است.

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مرتضی سالاری صبح پنجشنبه بیان کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی درباره مواج و طوفانی شدن دریا طی روزهای جمعه تا دوشنبه هفته آینده، تردد همه شناورها از ظهر فردا (جمعه) در آب‌های غرب استان ممنوع است و صاحبان شناورهای صیادی و تفریحی باید از رفت و آمد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: مسافران و شهروندان برای اطلاع از باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر مسافری می‌توانند عدد ۱ و ۲ را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ ارسال کنند.

سالاری گفت: صاحبان شناورها برای اطلاع از فعالیت بنادر تجاری نیز باید از برج کنترل بنادر استان کسب اطلاع کرده و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی و یا درخواست کمک با سامانه ۲۴ ساعته ۱۵۵۰ تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی ۱۶ vhf ارتباط رادیویی اقدام کنند.