×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مراسم تحلیف و شروع به کار  ۷۰ نفر از کارکنان اداری جدید الاستخدام دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تبریک به کارکنان اداری جدیدالاستخدام به دلیل توفیق ورود به دستگاه قضایی استان، تأکید کرد: همه ما باید قدردان نعمت خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم و ضمن مغتم شمردن این فرصت بزرگ، صادقانه و به دور از هوای نفس در این مسیر گام برداریم.

مجتبی قهرمانی با تأکید بر اینکه ایجاد تحول در دستگاه قضایی نیازمند عزمی همگانی است، جدیت در کار، حُسن خُلق، قانون مداری، تکریم ارباب رجوع و نظم و انضباط سازمانی را مؤلفه هایی اساسی در موفقیت در انجام وظیفه و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید همواره خداوند متعال را ناظر بر اعمال مان بدانیم، گفت: رعایت نظم و انضباط و التزام به قوانین و مقررات، ساز و کار مناسبی به منظور حُسن اجرای امور و موفقیت به‌ شمار می‌آید و عدم توجه به این موضوع در بیشتر مواقع موجب رها شدن کار، خروج از دایره قواعد و موازین مربوطه و عواقب جدی پس از آن، خواهد شد.

وی همچنین هرگونه فرصت سوزی و کوتاهی در خدمت به مردم را امری ناصواب برشمرد و تصریح کرد: رفتار حرفه ای و نظم و انضباط کارکنان، باعث افزایش بهره وری، تسریع در روند دادرسی و در نتیجه بهبود عملکرد دستگاه قضایی است و نباید از نظر دور داشت که تکریم ارباب رجوع، وظیفه قانونی و شرعی همه قضات و کارمندان است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان هرمزگان بر التزام به قوانین شغلی و دستورالعمل های استخدامی نیز تأکید کرد و یادآور شد: هیچ کس حق بی توجهی و بی احترامی به ارباب رجوع را ندارد و دادگستری استان باید در اخلاق مداری و پاسخگویی به ارباب رجوع، پیشرو باشد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد کارکنان جدیدالاستخدام، با انگیزه وعشق به خدمت، منشأ تحولات شگرف در دستگاه قضایی استان باشند.

گفتنی است در این مراسم، معاون منابع انسانی دادگستری استان هرمزگان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون، جذب، مصاحبه تا اعلام نتیجه نهایی پذیرفته شدگان خدمت در دستگاه قضایی این استان، اظهارداشت: ۷۰ نفر در آزمون سال ۱۴۰۱ دستگاه قضایی استان هرمزگان پذیرفته نهایی شده اند و پس از طی مراحل مختلف آموزش و گزینش، از ابتدای اردیبهشت ماه امسال، در حوزه ها و بخش های مختلف، مشغول به کار خواهند شد.

وی تأکید کرد: انتظار می رود با آغاز به کار کارمندان جدید الاستخدام و در نتیجه احساس مسئولیت، نظم و انضباط اداری، تکریم مراجعان، رعایت امانت داری و رفتار دلسوزانه، پیشرفت اساسی در روند خدمت به مردم در دستگاه قضایی استان را شاهد باشیم.

همچنین در ادامه، امیر رحیمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جانشین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان نیز به بیان نکات مهم و کلیدی حفاظتی در نحوه خدمت رسانی به مراجعین دستگاه قضایی پرداخت و برای کارکنان جدیدالاستخدام آرزوی موفقیت کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo