×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
لزوم بسیج امکانات برای توسعه شهرستان ابوموسی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ابوموسی، با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان، احمد مرادی نماینده مردم حوزه انتخابیه مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، مدیر کل حراست استانداری و اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان، با اشاره به اهمیت شهرستان ابوموسی، عنوان کرد: شهرستان ابوموسی با موقعیت راهبردی خود در خلیج فارس جایگاه ویژه ای در تامین منافع و امنیت ملی کشور دارد و در دو سطح ملی و بین المللی برای کشور جایگاه ویژه ای دارد.

وی با تاکید بر بسیج امکانات برای توسعه شهرستان ابوموسی، افزود: شهرستان ابوموسی متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی است و ضروری است کلیه امکانات دستگاه ها در سطح ملی و استان برای توسعه این شهرستان و رفع مشکلات مردم ساکن در آن بسیج گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان،خاطرنشان کرد: توسعه روز افزون شهرستان ابوموسی نیازمند هم افزایی ، مشارکت و همکاری همه قوا، نهادهای کشوری و لشکری برای کاهش مشکلات مردم ساکن در جزیره است و امکانات استان به تنهایی پاسخ گوی رفع مشکلات ابوموسی نیست.

وی افزود: شهرستان ابوموسی در قلب خلیج نیلگون فارس برای کشور، افتخار، هویت، تاریخ و عامل اقتدار است.

کامرانی تصریح کرد: برقراری منظم پروازها از شهرستان ابوموسی به سرزمین اصلی و تامین به موقع مایحتاج ضروری از مهمترین مطالبات مردم ساکن در ابوموسی است که نیازمند توجه و پیگیری جدی در سطح ملی و استانی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تقدیر از تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح در تامین امنیت خلیج فارس، افزود: نیروهای مسلح در کنار دولت به عنوان بازوان توسعه کشور و اقتدار ملی، نقش بسزایی در تامین امنیت خلیج فارس و توسعه شهرستان ابوموسی دارند که قابل تقدیر است.

وی به امروز به عنوان سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: شهدا با رشادت های خود به ویژه شهیدان اسحاق دارا و اسدالله رئیسی به جانفشانی خود در رویاروی با دشمن متجاوز هیمنه پوشالی آمریکا را در این منطقه حساس شکستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق شهرستان ابوموسی، خاطرنشان کرد: آقای قریشی در مدت مسئولیت خود به عنوان فرماندار در شهرستان ابوموسی منشا خدمات بسیاری بود که قابل تحسین است.

کامرانی در همین خصوص، تصریح کرد: تکریم و توجه به سرمایه انسانی مهمترین عامل توسعه جوامع در بخش های مختلف است.

وی گفت: اقای احتشام ،فرماندار جدید شهرستان ابوموسی با نگاه تحولی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و خرد جمعی در راستای توسعه شهرستان گام بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: رفع مشکلات شهرستان ابوموسی در بخش های مختلف زیرساختی، حمل و نقل، فرهنگی، اجتماعی و… نیازمند اولویت بندی و برنامه ریزی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی است.

وی اظهار داشت: جناب آقای مهندس دوستی استاندار استان نگاه تحولی ویژه ای به شهرستان ابوموسی دارد و با این نگاه ویژه استاندار استان آینده درخشانی در انتظار این شهرستان راهبردی است.

کامرانی در همین خصوص تصریح کرد: شهرستان ابوموسی در زمینه اقتصاد دریا محور که مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است ظرفیت های بی نظیری دارد و از این ظرفیت مغفول مانده در مسیر توسعه شهرستان ضروری است بیش از پیش بهره گرفت.

در پایان این نشست مرتضی احتشام به سمت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ابوموسی معرفی و از زحمات ادریس قریشی با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo