×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
در جزیره کیش هیج رنگ و بویی از ارزش های انقلاب اسلامی در فضای شهری دیده نمی شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین کریمی با بیان اینکه فلسفه وجودی مناطق آزاد این است که مشوق‌هایی مانند معافیت گمرکی و مالیاتی تجارت را تسهیل کند و سرمایه گذاری بیشتر اتفاق بیفتد. ولی چیزی که با حضور در سطح جزیره مشاهده می‌شود آزادی در حوزه مباحث فرهنگی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست.

کریمی گفت:در منطقه آزاد کیش سیاست فرهنگی که بتوانیم با ناهنجاری‌های که شاهد آن هستیم مقابله کند متاسفانه وجود ندارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهار کرد:یکی از راهکار‌های ستاد امربه معروف و نهی از منکر استفاده از ظرفیت گروه‌های مطالبه گر در سطح جزیره کیش پیرامون برنامه‌ها و مباحث فرهنگی است.این اتفاق میتواند زمینه ساز خوبی در حوزه فرهنگ جزیره را رقم بزند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی ادامه داد: متاسفانه هدفی که از ایجاد گردشگری اسلامی دنبال میکنیم به آن نرسیده ایم چهارچوب درست و مشخصی در منطقه آزاد کیش برای آن وجود ندارد.

دبیر ستادامربه معروف و نهی از منکر هرمزگان عنوان کرد: این در ست است که مناطق آزاد باید در آمد زایی داشته باشد، ولی قرار نیست با بی بندوباری و آزادی در مسائل اخلاقی به درآمد زایی برسیم یکی از مطالبات از دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سامان دادن جزیره کیش در این خصوص است.

در ادامه مهندس پور زادی سرپرست منطقه آزاد کیش با تاکید بر اقدامات ایجابی و کار‌های فرهنگی گفت: برای ترویج الگو‌های زیست عفیفانه، باید جنبه‌های ایجابی این موضوع جدی گرفته شود.

وی ادامه داد:یک از اقداماتی که برای برطرف کردن ناهنجاری‌های که در سطح جزیره دیده می‌شود جذب گردشگران فرهنگی است و با برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی می‌شود تعادل خوبی در جزیره به وجود بیاوریم.

سرپرست منطقه آزاد کیش با تاکید بر حفظ چهار چوب‌ها در حوزه گردشگری بیان کرد: تمام تلاش ما این است که فضای عمومی کیش را بهتر کنیم.

در پایان مهندس پور زادی آمادگی خود را برای اقامه فریضه امربه معروف و نهی از منکر  اعلام کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo