×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
بندرعباس باید به یک ایستگاه گردشگری تبدیل شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،در این نشست حجت‌الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اظهار کرد: طبیعتا شهر بندرعباس جزو شهرهای مهم کشور ما است و کلانشهر به شمار می‌آید، شهرهایی که به لحاظ سنتی قدمت بالایی دارند دارای اهمیت خاصی هستند و من همیشه در بحث شهر بندرعباس نگاهم این بوده که بندرعباس را باید به یک ایستگاه گردشگری تبدیل کرد تا تنها یک گذرگاه نباشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم که گردشگران را در بندرعباس ماندگار کنیم و بر همین اساس باید زیرساخت‌های ارتقای شهر مهیا شود‌.

امام جمعه بندرعباس اذعان کرد: در دهه اخیر دغدغه هایی در حوزه ترک فعل‌ها ایجاد شده است، در گذشته کسی توجهی به ترک فعل‌ها نگاه نمی‌کرد، اما امروز در کنار آن بحث ترک اولویت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد، یک مدیر منابع محدودی در اختیار دارد و اگر این منابع را در غیر اولویت‌ها استفاده کند یک لطمه به حوزه شهر خواهد بود.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: دستگاه‌های ‌های نظارتی همیشه باید به موضوع اولویت ها اهمیت دهند، هر تصمیمی که می خواهد در حوزه توزیع منابع انجام شود بر اساس اولویت‌ها انجام شود‌.

وی گفت: امروز در بحث شوراها ما در یک حالت گذر هستیم و دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در حوزه شوراها نداریم بنابراین باید تلاش کنید از تمام ظرفیت‌ها برای رضای خدا و برای رفاه مردم استفاده کنیم لذا امروز مشغول شدن به حواشی و مسائلی که اولویت کار ما نیست گناهی نابخشودنی است ، تا چشم به هم بزنید دوره کاری شما تمام می‌شود بر همین اساس تلاش کنید در فرصت باقی مانده بیشترین خدمت را به مردم داشته باشید.

عبادی زاده تشریح کرد: شهر بندرعباس اگر با این وضعیت ادامه پیدا کند با توجه به محدودیتی در که در ساختار شهری دارد در آینده با مشکلات جدی روبرو خواهد بود و لذا وظیفه اعضای شورای شهر و شهرداری است که از افول یک شهر جلوگیری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo