×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از کارگران آرامستان بندرعباس به مناسبت هفته کار و کارگر + عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمیدرضا حیدری پوری ضمن تبریک و خداقوت به همه تلاشگران عرصه کار در این ارتباط اظهار کرد: کارکنان مجموعه آرامستان قهرمانان خاموشی هستند که در بحرانی ترین شرایط هم در امر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی پای کار بوده اند.

حیدری پوری با اشاره به اینکه شرایط کاری کارگران آرامستان از نظر روحی و روانی متفاوت بوده، افزود: با همت و تلاش مضاعف و صعه صدر کارگران شریف این مجموعه میزان رضایتمندی شهروندان نسبت به خدمات رسانی افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی، همدلی و فعالیت کارگران به تولید ساخت نیمکت و آغاز کارگاه بلوک زنی در راستای آسایش و رفاه حال شهروندان گام برداشته ایم تا به راحتی و کمترین هزینه از این خدمات بهره ببرند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس یادآور شد: با همت کارگران فضای سبز قلمه های زیادی از گونه های درختان مثمر و همچنین گل های زیبا برای طراوت، تلطیف روحیه و سرسبزی محیط بهشت زهرا(س) با هدف توسعه فضای سبز ایجاد و کاشته شد.

در این مراسم کناری معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، علی نیکویی مدیر بازرسی شهرداری، مریم پاسالار مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری و عبدالرضا حیدری، یعقوب دبیری نژاد، سیدمحمدرضا موسوی و فریده عامری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک روز کارگر و آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون به جامعه کارگری، از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به شهروندان گرامی از مدیریت و کارکنان سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس تشکر و قدردانی کردند.

در پایان مراسم از کارگران آرامستان بندرعباس با اهدا لوح تقدیر و بسته های معیشی تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo