×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پهلوگیری بیش از سه هزار فروند شناور در بنادر غرب هرمزگان/ ترابری بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در این بنادر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مرتضی سالاری با اشاره به  پهلوگیری سه هزار و ۲۹۲ فروند شناور در بنادر غرب از ابتدای سال جاری تاکنون اظهارکرد: از این میزان تردد، ۱۵۸ فروند شناور بالای هزار تن و ۳ هزار و ۱۳۴ فروند شناور با رشد ۱۲ درصدی، زیر هزار تن بوده که آمارها افزایش پنج درصدی را در این بخش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: طی این مدت نیز مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر غرب استان توانست با سه پیام اولیه و چهار عملیات جستجو و نجات، جان ۱۲ دریانورد را در آبهای حوزه استحفاظی خود نجات دهد‌.

 جهش ۵۸ درصدی جابه‌جایی مسافر در مسیرهای بین‌المللی

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بیان کرد: در این بازه زمانی نیز ۱۷۵ هزار و ۶۰۹ مسافر جابه‌جا شده‌اند که ۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

سالاری افزود: طی این مدت همچنین ۱۷۲ هزار و ۱۸ نفر سفر در مسیرهای دریایی داخلی از بنادر لنگه، آفتاب و چارک به مقصد کیش، ابوموسی و سایر جزایر خلیج‌فارس صورت گرفته که در این بخش نیز ۹ درصد افزایش ثبت شد.

وی در بخش ترابری سفرهای بین‌المللی نیز گفت: طی مدت یاد شده، سه هزار و ۵۹۱ نفر مسافر به مقصد بنادر کشور امارات متحده عربی جابه‌جا شده‌اند که در همسنجی با مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo