×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فراجا دریابانی هرمزگان را تقویت کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس بیان داشت: اقدام های خوبی در زمینه تقویت فراجا دریابانی انجام شده اما باز هم به لحاظ تجهیزات و نیرو، فراجا و دریابانی باید در هرمزگان تقویت شوند.

وی ادامه داد: درگیری های مکرری در مدت کمتر از ۲ ماه در این استان رخ داده که منجر به شهادت سه نفر از مدافعان امنیت شده است و از دستگاه های امنیتی تقاضا دارم به همدیگر کمک کرده و هماهنگی و انسجام بین همه دستگاه ها باید وجود داشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان خاطرنشان کرد: این شهدا به مقام والای خود رسیدند اما برای ما قابل قبول نیست که در هر درگیری یکی از این عزیزان به شهادت برسد.

عبادی زاده یادآور شد: شهادت ۲ نفر از نیروهای انتظامی را در روزهای اخیر در مبارزه با سوداگر مرگ تسلیت می‌گویم و بدانید که مردم قدردان این رشادت ها هستند.

وی بیان کرد: از سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی درخواست دارم برای تقویت امکانات توجه بیشتری به استان هرمزگان داشته باشند چون این استان بیشترین درگیری ها را با مافیای مواد مخدر دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: امیدواریم زمینه‌هایی فراهم شود تا دیگر شاهد به شهادت رسیدن مدافعان امنیت در این استان نباشیم.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان هرمزگان در این سال ها درگیر بسیاری از حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل و زلزله بوده و شاهد بوده ایم هر جا اتفاقی رخ داده امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر حضور داشته اند.

عبادی زاده ادامه داد: ان‌شاءالله هرمزگان و هلال احمر این استان مورد حمایت قرار گیرند تا با توجه به حوادثی که در این استان رخ می‌دهد، با کمبود امکانات روبرو نشوند.

وی اضافه کرد: حتی شبکه‌ای از استان‌های همجوار برای این منظور ایجاد شود و باید توجه داشت چادر در آب و هوای بندرعباس نمی تواند پاسخگوی نیاز در زمان اضطرار باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: چادر در فصل سرما سرد و در فصل گرما گرم است و مردم نمی توانند در آن اسکان یابند، به همین دلیل باید کانکس هایی آماده شود.

عبادی زاده اضافه کرد: اقلیم گرم هرمزگان در زمان اضطرار مردم را در رنج قرار خواهد داد و به همین دلیل باید کانکس‌های موقتی برای حوادث غیرمترقبه فراهم شود.

 

صهیونیست‌ها امروز بزرگترین تروریسم دولتی هستند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به حمله رژیم صهیونسیتی به فلسطینان گفت: مشاهده می‌کنیم صهیونیست‌ها دوباره در حال جنایت هستند و حتی زن و بچه ها را به شهادت رساندند، از بین افرادی که در فلسطین به شهادت رسیدند تنها چهار نفر رزمنده جهاد اسلامی بودند.

عبادی زاده گفت: صهیونیست‌ها امروز پاسخ حمله هایشان را دریافت می کنند و به همین دلیل در حال تلاش برای واسطه کردن کشورهای مختلف برای آتش بس هستند اما فلسطین‌ها این را نمی‌پذیرند و می‌گویند تعهد بدهید و دست از ترور بردارید.

وی اشاره کرد: صهیونیست‌ها امروز بزرگترین تروریسم دولتی هستند که به کودکان هم رحم نمی‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo