×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتصال منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران با حمایت دستگاه قضایی + فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی در بازدید از پروژه های زیرساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان که با همراهی دادستان مرکز استان انجام شد، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرعامل و پرسنل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیان داشت: چند سال قبل هم به منطقه ویژه پارسیان سفر کرده بودم و در بازدید امروز پیشرفت های خوبی را در پروژه های این منطقه ویژه اقتصادی شاهد هستیم.

وی یادآور شد: با حمایت های دستگاه قضایی استان، پروژه بندر پارسیان نیز پیشرفت خوبی دارد و خوشبختانه امروز صادرات و واردات حجم قابل توجهی از مواد اولیه از طریق این بندر صورت می گیرد.

قهرمانی اظهار داشت: به یا دارم در پهلوگیری نخستین کشتی در سال های قبل با حمایت و دستور قضایی رئیس دادگستری شهرستان پارسیان، اولین صادرات از این بندرگاه انجام شد و امروز در نتیجه توسعه زیرساخت‌ها، رونق صادرات و واردات کاملاً مشهود است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان نیز به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده است و با این اقدام، تمامی رویه های گمرکی در این منطقه به صورت مستقل انجام می شود.

قهرمانی با اشاره به حمایت های دستگاه قضایی در حوزه های اقتصادی و تشویق سرمایه گذاران به حضور در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان این آمادگی را دارد تا در کارگروه های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی در راستای تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، همکاری های لازم را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی در پارسیان صورت گرفته است، افزود: ساماندهی کنترل سیلاب از سد بردول تا سایت منطقه ویژه مشکل سیلاب شهر پارسیان و روستاهای در مسیر را حل می کند و دستگاه قضایی با صدور دستورات لازم سعی در تسریع پروژه و رفع موانع پیش روی آن دارد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo