انتصاب فرمانده جدید انتظامی هرمزگان
بندرعباس - با حکم فرمانده کل انتظامی کشور، سردار «علی اکبر جاویدان» به سمت فرمانده انتظامی استان هرمزگان منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی رئیس بازرسی کل فراجا امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حکم فرمانده کل انتظامی کشور، فرمانده جدید انتظامی استانهرمزگان منصوب و معرفی شد.
بر این اساس سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان به سمت فرمانده انتظامی استان هرمزگان منصوب و جایگزین سردار غلامرضا جعفری شد.
سردار علی اکبر جاویدان پیش از این فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بوده است و در بیست و ششمین همایش سراسری فرماندهان، معاونان، روسا و مدیران فراجا به عنوان یکی از مدیران نمونه در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد .
شایان ذکر است سردار جاویدان سابقه خدمت در استان هرمزگان را داشته و به حوزه سرزمینی هرمزگان اشرافیت کامل دارد.
گفتنی است مقرر است مراسم تودیع و معارفه در طی هفته جاری با حضور مسئولان ارشد کشوری ،لشکری و استانی در شهرستان بندرعباس برگزار گردد


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰