×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مقابله با قاچاق تشدید می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار احمدرضا رادان، ظهر در آئین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان، با اشاره به اینکه در مدت کوتاه انتصابم در فراجا، برای دومین بار به هرمزگان سفر می‌کنم، خاطرنشان کرد: امروز در این مراسم در کنار خانواده شهدایی هستیم که عکس زیبای شهدایشان گویا هزاران حرف برای ما بیان می‌کند و هزاران حدیث ناگفته در چشم‌هایشان ساری و جاری است.

وی با بیان اینکه شهدا جانشان را فدای امنیت مردم کردند، عنوان کرد: هیچگاه یاد و خاطره شهدای امنیت، سلامت، حرم و وطن از یاد نمی‌رود و امروز با افتخار و عاشقانه خاک پای شهدا را توتیای چشمان خودم می‌کنم و آن را توشه راه خود می‌دانیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه کارکنان فراجا باید به خود ببالند که برای پیمودن این راه پر پیچ و خم انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: امروز تکریم از کسی انجام می‌دهیم که در هرمزگان عاشقانه و مخلصانه خدمت کرد و در شرایط سخت و شیرین و پرحادثه و پر معنا تلاش کرد و بنده از جوانی سردار جعفری را می‌شناسم و از همان زمان علاقه مند به کار و خدمت بود.

وی ادامه داد: در هرمزگان به خوبی خوش درخشید و مجموع حسنات یک فرمانده مقتدر را به همراه داشت و در مردم داری و همیاری با نیروهای فراجا مثال زدنی بود.

فرمانده فراجا افزود: از تمامی همکاری اعضای شورای تأمین و مسئولان استان هرمزگان و کارکنان مرزبانی، دریابانی و فراجا که در کنار سردار جعفری بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان استانی خاصی است اظهار کرد: گزینه‌های مختلفی برای حضور در هرمزگان مطرح شد که قرعه به نام سردار جاویدان افتاد، فردی که می‌تواند هدیه مناسبی به هرمزگان باشد.

سردار رادان با اشاره به اینکه فرمانده نیروی انتظامی جدید هرمزگان برادرش در هرمزگان به شهادت رسیده است، تصریح کرد: وی هرمزگان را به خوبی می‌شناسد و از ماموریتش آگاه است و قابلیت اجرای اهداف تعیین شده را دارد.

وی با بیان اینکه امسال باید سال سختی برای قاچاقچیان باشد و عرصه را از آنها بگیریم و خیال مردم را از این پدیده زشت و شوم راحت کنیم، عنوان کرد: در کنار قاچاق پدیده‌هایی همچون تصادف و تلفات به مردم تحمیل می‌شود و سهم تصادفاتی که قاچاقچیان به مردم تحمیل کردند سهم زیادی است که باید با آن برخورد کنیم.

فرمانده فراجا با اشاره به اینکه باید آسایش و آرامش خود را فدای امنیت مردمی کنیم که به گردن مسئولین حق دارند، اضافه کرد: سهم ویژه‌تری برای جذب افراد بومی مستعد و با انگیزه در فراجا قائل خواهیم شد.

در پایان این مراسم از زحمات سردار غلامرضا جعفری تقدیر و سرتیپ دوم ستاد «علی اکبر جاویدان» به سمت فرمانده انتظامی استان هرمزگان معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo