×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار محسن خاکی نهاد با خانواده‌های معظم شهیدان محمد قاسمی قلعه قاضی و علی یوسف‌زاده

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محسن خاکی نهاد شامگاه سه شنبه همزمان با دهه کرامت در این دیدار با تمجید از همسر شهید یوسف زاده بزرگوار برای تربیت چنین فرزندانی گفت: حامل ابلاغ سلام استاندار هستم و بر خود وظیفه میدانیم در دیدار با خانواده شهدا مسائل و مشکلات آنان را بررسی کنیم و توفیق نصیب شد خدمت خانواده عزیز شهدا در این ایام برسیم.

وی اظهار داشت: شهادت انسان را ماندگار و ابدی می‌کند. عطالله ناوکی مدیر کل بنیاد شهید استان هم گفت: شهید معظم محمد قاسمی قلعه قاضی یازدهم مهر ۱۳۴۶ در شهرستان بندرعباس چشم به جهان گشود. پدرش حسین، راننده شرکت نفت بود و مادرش زهرا نام داشت.

دانشجوی دوره کاردانی بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. هفتم بهمن ماه ۱۳۶۵، در شلمچه به شهادت رسید. پیکرش مدت ها در منطقه برجا ماند که پنجم اردیبهشت ۱۳۷۴، پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد. همچنین شهید معظم علی یوسف زاده یکم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان بندرعباس دیده به جهان گشود.

پدرش غلامشاه کارگر بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند و در سال ۱۳۷۰ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد. استوار یکم نیروی انتظامی بود و بیست و دوم فروردین ۱۳۸۴، در بندرلنگه هنگام ماموریت گشت زنی توسط سارقین مسلح بر اثر اصابت گلوله به گلو و کتف، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo