×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
برنامه ریزی برای رفع سریع‌تر مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی قشم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مختار گرشاسبی اظهار داشت: در این جلسه درخصوص مشکلات مالیاتی سال های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴ و حل مسائل فعالان اقتصادی جزیره مذاکراتی صورت گرفت.
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده واردات و فروش کالا متعلق به سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دیگر موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه درباره فرآیند ترخیص کالا و چگونگی تنظیم اظهارنامه گمرکی در گمرک سازمان و پرداخت آنی مالیات بر ارزش افزوده در هنگام ترخیص کالا در گمرک سازمان مانند گمرک جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی صورت گرفت.
به گفته سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم؛ تشکیل هیات بدوی و تجدید نظر مالیاتی در قشم، چگونگی راه اندازی سامانه صندوق های فروشگاهی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
گرشاسبی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه پیرامون برنامه ریزی برگزاری دوره های آموشی توسط اداره کل مالیاتی استان برای فعالان اقتصادی بحث و تبادل مورد تاکید قرار گرفت.
براساس این گزارش، جلسه مختار گرشاسبی، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و جعفر احسانی مهر، مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان با حضور جمعی از مدیران دو مجموعه و فعالان اقتصادی جزیره قشم برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo