×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
اجرای طرح«مسجد کانون نشاط» در ۱۰۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجدهرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، اسلام خواجه یی اظهار کرد: همزمان با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و شروع فصل تابستان، طرح غنی سازی اوقات فراغت ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در دو بخش پسران و دختران در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: جذاب، بانشاط، متنوع، پاسخ به نیاز مخاطب، توجه به برنامه‌های تربیتی رده سنی کودک و نوجوان، استمرار برنامه‌ها در طول سال و موج آفرینی و جریان سازی از ویژگی‌های بارز برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون‌ها در قالب‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، بصیرتی، مشاوره‌ای، اردویی، ورزشی از اول تیرماه سال جاری تا ۲۰ شهریور ماه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به راهبردهای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در سال‌جاری گفت: این برنامه‌ها با راهبردهای هویت سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مساله محور دقیق و بهره‌مندی متناسب با نیازها اجرا خواهد شد.

خواجه یی با بیان اینکه آئین‌های افتتاحیه طرح اوقات فراغت از دو هفته پیش در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرق هرمزگان برگزار شد، افزود: این آئین‌ها از هفته جاری در کانون‌های غرب و شمال و مرکز استان نیز برگزار می‌شود.

وی پیش بینی کرد که قریب به ۷۰ هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان استان هرمزگان در ویژه برنامه‌های تابستان سال جاری اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرکت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo