×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
مسمومیت با الکل متانول ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،محمود حسین پور گفت: حدود ساعت ۱۳ بعد ازظهر ۳۱ خرداد، اولین بیمار، آقا حدوداً ۳۵ ساله با کاهش سطح هوشیاری ناشی از مصرف الکل متانول، با وسیله شخصی به بیمارستان فاطمه الزهرا حاجی آباد مراجعه و با توجه به وخامت حال بیمار بلافاصله برای وی لوله تنفسی گذاشته و تحت دیالیز قرار می‌گیرد. فرد دوم نیز، حدود ساعت ۱۳:۴۰ با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان مراجعه می‌کند. این بیمار نیز، آقا و حدوداً ۳۹ ساله است که با توجه به وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) تحت درمان قرار دارد.

وی اظهار داشت: بیمارهای بعدی نیز با علائم سرگیجه و تاری دید به بیمارستان مراجعه می‌کنند. یکی از بیماران، آقای ۲۰ ساله بعد از درمان اولیه و بهبود علائم مسمومیت با رضایت شخصی ترخیص ولی دو نفر دیگر، آقای ۵۵ و ۳۰ ساله همچنان تحت درمان هستند. این دو نفر هوشیار هستند.

دکتر حسین پور در ادامه با عنوان اینکه تا این زمان یازده نفر به دلیل مسمومیت با الکل راهی بیمارستان شده اند گفت: از این تعداد ۶ نفر با رضایت شخصی مرخص، ۲ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و ۳ نفر دیگر با علائم تاری دید و سرگیجه در بخش بستری و تحت نظر هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال افزایش تعداد مسمومین به تمام بیمارستان‌های استان و همچنین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ آماده باش کامل داده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo