×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت از حضور و مشارکت خیرین در امر سلامت استقبال می کند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،دکتر غلامعلی جاودان ، با بیان اینکه تلاش ها و همکاری‌های گذشته خیرین در حوزه سلامت قابل تقدیر است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان آماده هر گونه همکاری و همیاری خیرین نیکوکار در توسعه سلامت استان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیر نیک اندیش حاج عبدالجلیل امیدی که در کنار امورات خیر از جمله مدرسه سازی و حوزه های مختلف قدم در مسیر توسعه سلامت شهرستان بندرلنگه گذاشتند، عنوان کرد:  روز گذشته شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ پروژه مرتبط با حوزه درمان کاملا خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال در شهرستان بندرلنگه بودیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی با کادر درمان تخصصی در بیمارستان شهدای بندرلنگه اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ پزشک عمومی، ۳۴ پزشک متخصص، ۱۲۸ کادر پرستاری و مامایی و ۱۳۴ کادر پشتیبانی در بیمارستان ۱۴۰ تخت خوابی شهدای بندرلنگه مشغول به ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان و شهرستان‌های غرب استان هستند.

جاودان بر مراقبت های اولیه بهداشتی در خصوص پشه آئدس در شهرستان بندرلنگه تاکید کرد و افزود: با توجه به شناسایی پشه آئدس در شهرستان بندرلنگه و احتمال بروز بیماری‌های ناشی از این پشه انتظار می رود، مراقبت‌های اولیه شامل بهسازی محیط با همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و همچنین بهسازی منازل با مشارکت مردم صورت گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo