×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
رقابت ۶۲۰ بازیکن در مسابقات فوتبال خیابانی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سجاد امیریان زاده اظهار داشت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با هدف استعدادیابی نوجوانان و جوانان محلات ۲۰۲۰ مابین خانه های احسان ستاد اجرایی در ۱۳ محله از شهرستان های بندرعباس، رودان، جاسک، بندرلنگه و بستک برگزار می گردد.

امیریان زاده افزود: مسابقات فوتبال خیابانی در دو رده سنی ۱۲ الی ۱۵ سال و ۱۵ الی ۱۸ سال در سطح محلات برگزار و برگزیده هر محله در رقابت استانی شرکت می کنند و نهایتا برگزیده استان در هر رده سنی به دور رقابت های کشوری و جایزه بزرگ ۱۵ خرداد راه خواهد یافت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان عنوان کرد: ورزش یکی از اصلی ترین راه های پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که ضمن حفظ روحیه نشاط و سلامتی برای مقابله با انواع بزهکاری های اجتماعی نیز می توان از این ظرفیت در جهت امنیت اجتماعی محلات بهره جست.

وی گفت: استعدادهایی در محلات کمتر برخوردار وجود دارند که به دلیل کمبود امکانات و یا سطح توان مالی پایین خانواده هرگز دیده و یا شکوفا نمی شوند و خانه های احسان ستاد اجرایی در این محلات با هدف توانمند سازی و کشف همین استعدادها به مردم خدمت خواهند کرد.

گفتنی است این مسابقات به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی ستاد اجرایی، بنیاد ۱۵ خرداد، شرکت پالایش پارسیان سپهر، شرکت پتروشیمی قائد بصیر و اداره کل ورزش و جوانان برگزار می گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo