×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری دومین جلسه کارگروه حمل ونقل و ترافیک کمیته پدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عبدالحسین ارجمند ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و حضور اعضاء کارگروه بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و نگاه تخصصی داشتن در امر پدافند غیر عامل و همچنین مقاوم سازی زیر ساخت های حمل و نقلی می توان قبل از وقوع هر بحرانی آمادگی پایداری های لازم را جهت کاهش آسیب پذیری ها و رفع دغدغه های شهروندان و خدمات دهی به آنها داشته باشیم.

ارجمند در این باره گفت: یکی از موضوعات مهم و اقدامات مرتبط با پدافند غیر عامل در این کارگروه انجام شده است خرید ماشین آلات و بالابر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به رفع مشکلات ترافیکی‌ افزود: تکمیل تجهیزات ایمنی و ترافیک شهری در راستای‌ خدمات بهینه به شهروندان انجام شده است و بطور مستمر هم ادامه دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس تصریح کرد: از دیگر اقدامات و فعالیت های این کارگروه که در حال انجام و پیگیر آن هستیم افزایش ناوگان حمل و نقلی ، آموزش رانندگان و آموزش شهروندی ، هوشمند سازی و نصب دوربین های مداربسته، بازگشایی ‌، شناسایی نقاط بحران زا و حادثه خیز، راه اندازی جایگاه های سوخت و… می باشد.

این مقام مسئول مطرح کرد: نظارت بر اعمال ملاحظات پدافند غیر عامل در حمل ونقل و ترافیک شهرداری، برنامه ریزی جهت اجرای طرح ها و مقاوم سازی زیرساخت ها و همچنین رفع مشکلات ترافیکی برای شرایط اضطراری ناشی از تهدیدات و بحران ها از وظایف مهم این کارگروه می باشد.

در پایان جلسه سایر اعضاء کارگروه ضمن بیان اقدامات و فعالیت ها در حوزه پدافند غیر عامل به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهاداتی‌ در حوزه کاری خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo