×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سرعت بخشی به صدور مجوز و ثبت شناورهای صیادی برابر با ضوابط ابلاغی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حسین عباس‌نژاد اظهارداشت: در خصوص ثبت شناورهای صیادی که اخیرا از طریق درگاه ملی صدور مجوزها، مجوزشان صادر شده ، سازمان بنادر نیز همراستا با ضوابط ابلاغی در پنج بندر جاسک، قشم، کیش، بندرلنگه و بندرشهید باهنر تمام امکانات خود را برای انجام فرآیند ثبت و صدور مجوز قایق های صیادی  بسیج کرده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ متقاضی با حضور در اداره ثبت شناورهای اداره کل بنادر ودریانوردی و ارائه  مدارک خود متقاضی ثبت شناور خود بوده که فرایند بررسی مدارک آنها به سرعت در حال انجام  است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:  اگر شناورها از نظر فنی و ایمنی و اسناد و مدارک مورد نیاز مشکلی نداشته باشند در زمان مقرر کار ثبت آنها انجام خواهد شد.

 عباس‌نژاد خطاب به متقاضیان دریافت مجوز شناورهای صیادی گفت: در مراجعات خود آنچه باید مد نظر داشته باشید اسنادی مانند مالکیت موتور و شناور (هر سندی اعم از سند دفترخانه یا برگ سبز گمرک) تحویل داده که نشان دهد آن است که این شناور تحت مالکیت فرد متقاضی قراردارد .

وی در خصوص بیمه صیادان و کارگری و  سامانه رصد نیز توضیح داد: در این دو موضوع تمهیدات لازم دیده شده و همکاران بیمه و بخش‌های  دیگرنیز می بایست  در ادارات ثبت شناورها  حضور داشته باشندتا بتوان خدمات جامعی به دریافت کنندگان ارائه شود .‌

عباس نژاد گفت: اگر مدارک در هنگام مراجعه آماده باشد‌ مراجعان را به حوزه بازرسان ارجاع داده و پس از بازرسی شناور و موتور و تایید فنی   بازرسان‌، گواهینامه مربوطه صادر می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر‌نشان کرد: بعد از انجام  مراحل ثبت شناور ، گواهی ثبت صادر و در اختیار شناورداران قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo