×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 10 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم هرمزگان باید علاوه بر تورم و آلودگی هوا، طعم شیرین اشتغال ناشی از حضور صنایع را بچشند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: ولادت با سعادت امام علی النقی امام هادی (ع) در پیش است. دوران امام هادی دوران سختی بود اشخاصی مانند متوکل در جامعه اسلامی سبب بیشترین رنج و سختی به خاندان مکرم اهل بیت می شد و به حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) توهین می کرد.

وی افزود: زیارت جامعه کبیره از امام هادی (ع) و زیارت غدیریه مورد اهتمام اهل بیت بوده است و مورد سفارش موکد اهل بیت بوده است و ما باید ترویج و جوانان را به خواندن مضامین ارزنده این دو زیارت دعوت کنیم.

امام جمعه بندرعباس، تبلیغ غدیر را واجب دانست و از طرح خوب سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در کنار ساحل با مشارکت مردم و ایجاد اجتماع عظیم در روز عید غدیر و اطعام غدیری به اقدامی ارزشمند یاد کرد و از عموم جامعه خواست تا در این برنامه مشارکت کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: از صنعتگران عزیز که مجاهدان عرصه تولید هستند، می خواهیم با جدیت و اهتمام و درک شرایط کشور از کار بزرگ آنان اشتغالزایی را افزایش دهند و در زمینه گلخانه ها، شیلات، گردشگری و … به نیروی کارگر نیاز داریم چرا که ظرفیت بسیار ارزشمندی وجود دارد.

به گفته وی، نباید بگذاریم که امتیاز ارزشمند شهر خلاق یونسکو در زمینه صنایع دستی به آسانی از دست برود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تأکید کرد: مردم این استان باید طعم شیرین وجود صنایع در استان شان را با اشتغال فرزندانشان در این صنایع بچشند و نباید فقط گرانی و آلودگی این صنایع سهم مردم استان شود.

عبادی زاده از اقدامات صورت گرفته در زمینه انتقال پرونده های مالیاتی و حساب صنایع بزرگ به استان نیز قدردانی کرد و بیان داشت: از محل این اقدامات ارزنده، منابع خوبی سهم شهرداری ها و دهیاری های استان شده است که جای تشکر دارد.

وی در پایان از عموم مردم خواست تا در زمینه صرفه جویی در مصرف آب دقت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo