×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تعمیق همکاری‌های سپاه و دستگاه قضایی با هدف تأمین امنیت و آرامش مردم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) با حضور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با مجتبی قهرمانی دیدار و گفتگو کرد.

مجتبی قهرمانی در این دیدار، ضمن تبریک اعیاد قربان و دهه امامت و ولایت با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری، گفت: بیانات رهبری عزیز هم امید آفرین و هم در قالب توصیه بود که باید در مجموعه قضایی به دنبال راهکار اجرایی فرمایشات معظم له باشیم.

وی همچنین از تعامل، همکاری وهمراهی سپاه و بسیج استان در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی، امنیتی ، کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی و تحقق عدالت و احیاء حقوق عامه تقدیر و تشکر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه دستگاه قضایی آماده همکاری‌ همه جانبه با سپاه است، گفت: تعمیق همکاری های سپاه و قوه قضائیه به امنیت پایدار و آرامش مردم کمک خواهد کرد.

سردار اباذر سالاری نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه، به ویژه شهید گرانقدر آیت اللّه بهشتی، از تلاش ها و خدمات شایسته مجموعه دستگاه قضا در جهت تحقق عدالت و حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی، تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حمایت از تولید و مبارزه با فساد با رویکرد تحول آفرین و تعالی بخش و با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo