×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
برگزاری اولین دوره آموزشی کمک های اولیه مخصوص تاکسیرانان خطوط ویژه بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، طبق مصوبه‌ی جلسه‌ی ستاد بحران حمل‌و‌نقل موضوع بند ۷ صورتجلسه مبنی بر آموزش رانندگان تاکسی و اتوبوس در کلیه زمینه‌ها، این سازمان اقدام به برگزاری کلاس کمک‌های اولیه برای رانندگان خطوط ویژه(فرودگاه،راه‌آهن، بندر شهید حقانی) نمود.

حمیدرضا حیدری‌پوری، رئیس این سازمان‌ در خصوص برگزاری اولیه دوره کمک‌های اولیه برای رانندگان تاکسی، خاطر نشان کرد: با توجه به این که تاکسیرانان به عنوان یکی از اقشاری که بیشترین ارتباط با شهروندان را دارند، یک دوره آموزشی کمک های اولیه مخصوص رانندگان تاکسی خطوط ویژه برگزار شد، که بر اساس آن، تاکسیرانان در هنگام بروز حوادث احتمالی به یاری مسافرین تاکسی و شهروندان خواهند شتافت.

وی اظهارکرد: آموزش تاکسیرانان و ارتقاء آگاهی های عمومی آنان در زمینه کمک های اولیه مقدماتی، ارزیابی و علائم حیاتی مصدوم، انتقال مصدوم، احیاء قلبی ریوی، خفگی، خونریزی، شکستگی ها، سوختگی ها و بیماری های شایع به منظور یاری رساندن به شهروندان و مسافرین، از جمله اهداف این دوره آموزشی است.

حیدری پوری ادامه داد: در این دوره آموزشی که با حضور تاکسیرانان خطوط ویژه در یک گروه در سالن آموزش سازمان برگزار شد، تاکسیرانان شرکت کننده با گذراندن چندین ساعت دوره آموزشی با اصول کمک های اولیه آشنا شدند که گواهی حضور در دوره به انها تعلق می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo