×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
کشف اقلام دارویی۱۶۳ میلیاردی قاچاق در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید انبار غیر مجاز نگهداری اقلام دارویی در بندرعباس در جمع خبرنگاران بیان داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با احتکار کالا، یک انبار غیر مجاز اقلام دارویی را شناسایی کردند.

وی افزود: کارکنان پلیس امنیت اقتصادی قشم با تشکیل تیمی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازدید از انبار مورد نظر تعداد ۳۲۷ کارتن لوازم آرایشی وبهداشتی خارجی قاچاق وتعداد ۵ هزار و۶۰۳ عدد انواع اقلام دارویی خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و به سازمان تعزیرات شهرستان قشم ارسال شد، ارزش این محموله‌های قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۶۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های پیشگیرانه، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo