×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
الحاق‌ تجهیزات دفاعی نیروی دریایی سپاه امیدبخش و افتخارآفرین است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار سعید فرجیان زاده صبح پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی که با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه، در بندر عباس برگزار شد. اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که این توفیق را داد تا در جمع دریادلان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اجتماع باشکوه حضور پیدا کنم به همه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

وی با تعظیم به مقام شامخ شهدای والا مقام نیروی دریایی سپاه و تقدیر از خانواده شهید علیرضا حوت گنج آبادی که در این مراسم حضور داشتند، خاطر نشان کرد: از خداوند متعال استعانت می‌جوییم ما را در راه این شهدای عزیز که عزت و سرافرازی ما مرهون آنهاست ثابت قدم بدارد.

سردارفرجیان زاده با اشاره به رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: امروز به حمدالله رزمندگان نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های بزرگی را با افتخار سپری کردند و در برابر دشمنان انقلاب اسلامی درخشیدند و بارها با اقدامات نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب رهبری عزیز شاد شده و به حمدالله همه دوستداران انقلاب اسلامی به این نیرو افتخار می‌کنند.

وی با اشاره به آمادگی‌ها و توان رزم نیروی دریایی سپاه گفت: الحاق‌هایی که در سنوات اخیر انجام گرفت، بسیار امیدبخش و افتخارآفرین است و همه مردم ما به شما عزیزان در این خطه بسیار حساس کشور افتخار می‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که فرمانده دلاور، شجاع و مقتدر نیروی دریایی هم از افتخارات کشور و هم یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب هستند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به نقش مهم و معنویت افزای نمایندگی ولی فقیه اظهار داشت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دو مأموریت مهم و کلان یعنی مأموریت هدایت و صیانت به نقش آفرینی و اجرای مأموریت‌های خطیر خود در این نهاد مقدس و انقلابی می‌پردازد.

سردار فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد: به حمدالله سیر تعالی و تکامل نمایندگی ولی فقیه در ۴۰ سال گذشته یک سیر توأم با موفقیت و بالندگی بوده است و امروز هم با تدبیر و تدوین سند تحول نمایندگی توانسته مرحله دیگری از رشد و خدمت خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام بدهد.

وی با تشریح ابعاد گوناگون سند تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دارایی‌ها و سرمایه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنویت و عمل انقلابی است که مجموعه نمایندگی با تمام توان در پی صیانت و ارتقا بخشی به آن است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات مخلصانه و مجاهدانه دریادار دوم پاسدار غلامی نیا، ضمن معرفی ناوسالار یکم پاسدار عبدالعظیم بهرامی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است ناوسالار دوم پاسدار احسان مؤذن نیز با حکم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo