×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
۱۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین خوش حساب پرداخت شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمد کریمی در همایش روز ملی دهیاریها افزود: وزارت نیرو برای پایدار نگهداشتن شبکه برق در تابستان برنامه های گوناگون از خرداد تا شهریور در بخش های مختلف به اجرا درآورده است.

به گفته وی، در بخش صنایع، واحد‌های صنعتی برای همراهی با صنعت برق طبق برنامه اعلام شده، یک روز در هفته در ساعات اوج بار باید فعالیت خود را متوقف کنند. در بخش کشاورزی نیز کشاورزان باید از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و یا ۱۳ تا ۱۸ موتورهای چاه کشاورزی را خاموش نمایند. در صورت اجرای این طرح، هزینه برق آنها در سایر اوقات شبانه روز رایگان محاسبه می شود.

کریمی گفت: خوشبختانه هرجا که نیاز به همراهی مردم و کشاورزان بوده، این قشر همیشه همراه صنعت برق بوده اند و امسال نیز از آنها می خواهیم همراه صنعت برق باشند تا تابستان امسال را به سلامت سپری کنیم. طبق برنامه ابلاغی مصرف برق کشاورزی استان ۵۰ مگاوات باید در تابستان کاهش یابد که امیدواریم با همکاری کشاورزان و خاموش کردن الکتروپمپ ها در ساعات اوج بار بعد از ظهر به این هدف دست یابیم.

در حوزه خانگی نیز مصرف برق خانگی ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته باید کاهش باشد که خوشبخانه در ماه نخست اجرای طرح مصرف برق ۱۰ درصد کاهش یافت و امیدواریم در سه ماه تابستان نیز با همراهی مردم مصرف برق کاهش یابد. همکاری مردم استان در صرفه جویی علاوه بر کمک به کاهش بار شبکه، پاداش هم برای مشترکان خانگی به همراه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo