×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کسب رتبه اول کشوری نیروگاه بندرعباس در زمینه ساخت داخل قطعات نیروگاهی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عبدالرسول پیشاهنگ مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با ارسال لوح تقدیر از تلاشهای ارزنده و ساعی داریوش محمودی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به واسطه کسب رتبه اول کشوری در زمینه ساخت داخل قطعات نیروگاهی تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است : صنعت تولید برق به مدد هوشیاری و مساعی تلاشگران لایق و مستعد در نظام جمهوری اسلامی همواره منشأ سازندگی و آبادانی کشور عزیز مان بوده است .بی شک استحکام پایه های جمهوری اسلامی ایران و سربلندی آن مرهون تلاشهای ارزنده مدیران کارآمد و لایقی است که در راه خدمتگزاری صادقانه به مردمان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آینده روشن این سرزمین و تأمین برق مستمر و پایدار کشور را تضمین کرده اند.

بدینوسیله از تلاش ها و مساعی ارزشمند مدیران و کارکنان آن شرکت که بر اساس نتایج ارزیابی سالیانه ساخت داخل، موفق به کسب رتبه نخست در زمینه مبالغ قرارداد شده‌اند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

اضافه می شود: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۰۰۰ قطعه نیروگاهی در این نیروگاه مورد ساخت و بازسازی قرار گرفته و بیش از یک میلیون یورو صرفه جویی ارزی صورت گرفته است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo