×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور ۱۱۷ مجوز تخریب و خاکبرداری ساختمانی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمید جمالی در این خصوص بیان داشت: مجوز تخریب و خاکبرداری یک فرآیند قانونی است که پیمانکار باید قبل از شروع عملیات آن را طی و نسبت به صدور مجوز از سازمان مدیریت پسماند اقدام نماید.

وی مطرح کرد: پیمانکار پس از اخذ این مجوز موظف می شود که خاک و نخاله ناشی از تخریب و خاکبرداری را به محل مجاز منتقل و از رها کردن آنها در معابر و محیط شهری خودداری کند.

جمالی افزود: در صورتی که پیمانکاران بدون مجوز قانونی اقدام به تخریب و خاکبرداری کنند، ناظرین کنترل و نظارت سازمان مدیریت پسماند موظف هستند سریعا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آورند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رشد شهرنشینی و افزایش ساخت و سازها، موجب افزایش چشمگیر نخاله های ساختمانی شده است، ادامه داد: افرادی نیز بدون رعایت حقوق شهروندان و با نادیده گرفتن قوانین، نخاله ها را در حاشیه معابر تخلیه و رهاسازی می کنند که این موضوع به یک معضل تبدیل شده و سیمای شهر را بر هم می زنند.

گفتنی است، در طی سه ماه سالجاری ۱۱۷ مجوز تخریب و خاکبرداری صادر و با گزارش ناظرین از ۱۲ مورد خاکبرداری بدون مجوز جلوگیری به عمل آمده است. حمید جمالی خاطرنشان کرد: کسانی که مبادرت به تخلیه نخاله در محلی غیر از محل تعیین شده در مجوز نمایند برخورد قانونی صورت می گیرد و ابتدا از فعالیت آنها جلوگیری و در مرحله بعد به پیمانکار متخلف، مجوز دیگری صادر نمی شود.

جمالی با اشاره به اینکه در سه ماهه سال جاری تعداد ۲۰ خودروی متخلف تخلیه خاک و نخاله در محل غیرمجاز مدارک آنها توقیف شده است، افزود: علاوه بر توقیف مدارک خودرو، راننده موظف می شود تا نخاله های تخلیه شده را جمع آوری و به محل تعیین شده انتقال دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo