×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تبریک مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان به مناسبت هفته تامین اجتماعی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، متن پیام دکتر غلامعباس مومنی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را خدمت همه بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان زحمتکش و صبور این سازمان در سراسر کشور علی الخصوص استان هرمزگان تبریک عرض می‌کنم.

آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مسئله درمان نیز مانند مسئله امنیت کشور مهم است چرا که این موضوع امنیت روانی جامعه را تضمین می‌کند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند که «ما می‌خواهیم اگر کسی در یک خانواده مریض شد بیش از رنج مریض داری، رنج دیگری نداشته باشد» باید تلاش کنیم که این موضوع را سرلوحه کار و مسیر حرکت‌مان قرار دهیم.

از پزشکان، پرستاران، کارکنان و تمامی کسانی که در راستای سلامت جامعه علی الخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر ویژه دارم. از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، زحمات وصف ناشدنی این بزرگواران بیش از پیش خود را نمایان نمود و اگر جان فشانی‌ها و تلاش‌های این عزیزان نبود همواره این روزهای بدون ویروس منحوس کرونا را شاهد نبودیم.

خدا را شاکریم که در سال ۱۴۰۱ به بیش از یک میلیون و پانصد هزار مراجعه کننده خدمات ارائه کردیم و کیفیت خدمات‌ما در سال پیش رو از گذشته بهتر بوده و این مهم مسیر نبود مگر با تلاش همکاران خدوم مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان.

اینجانب هفته تامین اجتماعی (۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه) را به تمامی کارکنان، بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم با همدلی به عزمی راسخ در راستای به سرانجام رساندن اهداف سازمان تلاش کرده و گام برداریم.

دکتر غلامعباس مومنی
مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo