×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با برپایی میز ارتباطات مردمی در نماز جمعه بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، با حضور عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان و جمعی از معاونین و روسای شعب تامین اجتماعی بندرعباس میز ارتباطات مردمی تامین‌اجتماعی هرمزگان در محل برگزاری نماز جمعه این شهر برپا شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در این زمینه گفت: ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم و پاسخگویی به سوالات آنها یکی از مهمترین اهداف برپایی میز ارتباطات مردمی می‌باشد.

عباس اکبری افزود: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و مسئولان موظف هستند که پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم باشند و در جهت رفع این مشکلات تلاش نمایند.

اکبری اظهارداشت: از آنجایی که بیش از نیمی از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند، ممکن است برخی از آنها مشکلاتی در خصوص خدمات این سازمان داشته باشند به همین دلیل حضور رودررو و بی‌واسطه با مردم و پاسخ به سوالات آنها را در دستور کار خود داریم.

وی عنوان کرد: خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان از طریق هفده شعبه اصلی، سیزده شعبه اقماری و هفت کارگزاری در حوزه بیمه ای به همراه مراکز درمانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارائه می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: بسیاری از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران از طریق سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان در دسترس مردم قرار دارد و این سازمان تلاش دارد خدمات خود را به سهولت در اختیار جامعه هدف خود قرار دهد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان بیان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و آسانتر به همه مردم، سازمان تأمین‌اجتماعی با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با ادارات و نهادهای مختلف تلاش دارد که خدمات خود را در دسترس مردم قرار دهد.

وی در پایان گفت: در استان تاکنون با برخی نهادها از جمله بنیاد شهید، بانک صادرات، پارک علم و فناوری و … تفاهم‌نامه همکاری به منظور ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف امضاء شده‌است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان نیز درخصوص برپاتیی میز ارتباطات سازمان تامین‌اجتماعی در نماز جمعه بندرعباس گفت: مسئولان وظیفه دارند همواره پاسخگوی ولی‌نعمتان خود باشند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: به منظور پاسخگویی به سوالات جامعه هدف سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان در زمینه بیمه‌ای و درمانی این میز ارتباطات رگزار شده‌است.

مومنی بیان کرد: یکی از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور، خدمات درمانی است که این خدمات به دو صورت درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم ارائه می‌شود.

وی ادامه‌داد: در درمان مستقیم خدمات درمانی از طریق مراکز ملکی سازمان به جامعه هدف ارائه می‌شود و در درمان غیر مستقیم نیز از طریق انعقاد قرارداد با سایر بخش‌های درمانی در کشور به صورت خرید خدمت، خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران ارائه می‌شود.

مومنی خاطرنشان کرد: در درمان مستقیم ارائه خدمات ما در استان توسط یک بیمارستان و نه مرکز درمانی با ۱۹۳ تخت فعال ارائه می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo