×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئولان گزارشی از جذب نیروهای بومی در هرمزگان بدهند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام عطا الله میرزاده ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: رئیس جمهور در آخرین سفر استانی خود به هرمزگان، بر بکارگیری نیروهای بومی در استان هرمزگان تاکید کرده بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر لزوم توجه به معیشت بازنشستگان تاکید کرد و گفت: دولتمردان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی برای رفع مشکلات این قشر تلاش کنند.

میرزاده اضافه کرد: شورای نگهبان وظیفه تشخیص افراد صالح برای نمایندگی مردم را بر عهده دارد و مردم نیز برای انتخاب نماینده خود باید تحقیقات لازم را انجام دهند.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به در پیش بودن ایام محرم خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم ایام محرم را باشکوه برگزار کنیم.

حجت الاسلام میرزاده از کسانی که در اجتماعات عفاف و حجاب در استان شرکت کردند قدردانی کرد.

وی به در پیش بودن ایام محرم اشاره و تاکید کرد: در مراسم‌های عزاداری منبری‌ها و مبلغان دینی از بیان معارف قرآنی در هیات‌ها غافل نباشند.

امام جمعه موقت بندرعباس تاکید کرد: قرآن و معارف قرآنی نباید در این مجالس مهجور باشد، بلکه به موازات عزاداری و سینه‌زنی‌ها صدای قاریان برجسته در هیات‌ها نیز طنین‌انداز شود.

حجت‌الاسلام میرزاده در بخش دیگری به روز تکریم خانواده و بازنشستگان اشاره و خواستار توجه بیش از پیش و جدی دولت انقلابی با توجه به شرایط اقتصادی کشور به این قشر از جامعه شد.

وی افزود: هنوز برخی از افراد غرض ورزانه و به قصد ایجاد ناهنجاری و هتاکی به ارزش‌های دینی وارد شهر و بازارها می‌شوند، هرچند تعدادشان کم است اما همین تعداد اندک هم زیبنده نیست و نباید باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo