×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ارائه ۱۵۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه‌ ویژه پارسیان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سید علی اصغر علامه با اعلام خبر ارائه ۱۵۰ بسته سرمایه گذاری در نمایشگاه معرفی ظرفیت ها و فرصت های صادراتی مناطق آزاد و ویژه کشور داشت: ۱۵۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه پروژه های پتروشیمی، فولاد، خدمات و پشتیبانی، گردشگری و آلومینیوم برای معرفی به سرمایه گذاران علاقه مند به حضور در منطقه ویژه پارسیان آماده شده است.

وی ادامه داد: این ۱۵۰ فرصت سرمایه گذاری برای تسریع و تسهیل فرآیند سرمایه گذاری در پارسیان به صورت کتابچه تهیه و ارائه می شود.
به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان؛ این بسته های سرمایه گذاری به دو زبان فارسی و انگلیسی جهت معرفی و ارائه در دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد آماده شده است.

علامه خاطرنشان کرد: انجام مراحل بازاریابی جهت جذب سرمایه‌گذاران واقعی و سرمایه های داخلی و خارجی برای به نتیجه رسیدن طرح ها و پروژه های حوزه های مختلف، رونق تولید و توسعه صادرات مهمترین اهداف از شرکت در این نمایشگاه است.

براساس این گزارش، دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo